Andrija Palmović hrvatski je pjesnik rođen u Rasinji 27. studenog 1847. godine. Pisao je balade i romance, a tematski svjetovi vezani su ponajviše uz domoljubne i ljubavne motive.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici naše škole, polaznici izborne nastave Njemačkog jezika od 4. do 7. razreda, ove školske godine sudjeluju u projektu pod nazivom „Kunst verbindet“ (Umjestnost povezuje) u kojem su nam partneri učenici iz OŠ Augusta Harambašića iz Zagreba i njihova učiteljica Njemačkog jezika, Dinka Štiglmayer Bočkarjov. Prvu aktivnost proveli smo u 5. razredu.
Naše radne listiće možete vidjeti preko ove poveznice: https://online.fliphtml5.com/jfjap/zdrj/
Naši su učenici na temelju kratkog opisa petero umjetnika (Paul Gauguin, Paul Klee, Gustav Klimt, Henri Matisse i Piet Mondrian) napisali pitanja za intervju s jednim od njih i ujedno napravili zadatak povezivanja za učenike partnerske škole tako što su odgovore napisali u neki drugi redak. Pregledali smo i komentirali slike umjetnika te je svaka skupina odabrala jednu ili dvije slike koje su ih se najviše dojmile. Na radnom su listiću osim zadatka učenici napisali i naziv slike koja im se sviđa, a zauzvrat su od učenika OŠ Augusta Harambašića dobili sličan radni listić koji su vrlo uspješno i brzo riješili. Oni su odabrali sljedeće umjetnike: August Macke, Claude Monet, Franz Marc, Friedensreich Hundertwasser i Vincent van Gogh. Primijetili smo da je zadatke mnogo lakše rješavati nakon što ih i sam napišeš za nekog drugog te smatram da je umjetnički aspekt i suradnja s drugom školom uvelike pridonijela uspješnosti učenika i boljem usvajanjem nastavnih sadržaja.
Učiteljica njemačkog jezika, Sunčica Vuljak