Osnovna škola Andrije Palmovića Rasinja

Andrija Palmović

Andrija Palmović hrvatski je pjesnik rođen u Rasinji 27. studenog 1847. godine. Pisao je balade i romance, a tematski svjetovi vezani su ponajviše uz domoljubne i ljubavne motive.

MLADI PLANINARI POSJETILI HRVATSKO ZAGORJE
Autor: Autorizirani korisnik iz druge škole , 1. 12. 2023.

Mladi planinari naše škole posjetili su 25.11.2023. Hrvatsko zagorje. Bio je to zajednički izlet učenika OŠ Sokolovac i OŠ Andrije Palmovića Rasinja pod stručnim vodstvom vodiča Renata Raca. Dolaskom u Lepoglavu odradili smo planinarski obilazak poučnom stazom atraktivnog lokaliteta Gaveznica – Kameni vrh (373m). Područje Gaveznica – Kameni Vrh zaštićeno je od 1998. godine kao šesti geološki spomenik prirode u Hrvatskoj. Ono je nalazište poludragog kamena – ahata i jedini sačuvani vulkan u Hrvatskoj  zadnji puta aktivan prije 22 milijuna godina.

Nakon obilaska krenuli smo prema naselju Cvetlin iz kojeg slijedi pješački uspon planinarskom stazom na vrh Ravne gore (694 m). Cijelim putem imamo  predivan pogled na zagorske brege. Prvo dolazimo do planinarskog doma „Pusti duh“ a zatim  nastavljamo  do „Filićevog doma“ gdje slijedi   odmor, uživanje u  pogledu i svježem zraku. Nakon osvajanja vrha Ravne gore, vraćamo se prema naselju Cvetlin te odlazimo do Trakošćana, najpoznatijeg srednjovjekovnog dvorca u Zagorju izgrađenog  u 13. stoljeću.